linneaivarsson.blogg.se

Zlatan

Publicerad 2014-01-13 19:02:47 i Allmänt,

Haha bra rubkrik, nämen dagen i skolan gick bra och nu sitter jag och kollar på Fifa fotbollsgala, Zlatan fick något pris där av rubriken. Dagen har spenderats i skolan, gick från 8.35 till 15:00 så det var en ganska okej dag. Dock väldigt tråkiga lektioner, 1 timmes svenska osv... Efter skolan stack jag hem till Elin så de va väl najs när jag kom hem så åt jag och nu sitter jag i soffan och bloggar. En rewiew på nån mascara kommer i morgon. Det snöar här föresten på en halvtimme blev där asmycket snö. TJOHOO VAD KUL är nog den ända som tänker så. Men det är så mysigt. Kryper antagligen ner med en varm choklad massa tända ljus och bara myser. Ha de gött.
 
Vil ha dessa. Har ett men vill verkligen ha fler.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela