linneaivarsson.blogg.se

Skolan

Publicerad 2014-01-13 10:04:00 i Allmänt,

Japp nu sitter jag i skolan antagligen om inget händer då detta är ett tidsinställt inlägg, helgen har varit grym, i fredags när jag kom hem från skolan så chilla jag lite innan vi åt. Efter vi hade ätit gick vi ner till konstgräsplanen och kolla när vi min lillebror spela match, de vann med 3-1 tror jag, tjhoohoo. I lördags chillade jag hela dagen och sen på kvällen kom adam casper linn och josse hem till mig och vi hade de grymt, mer behövs inte sägas. sen igår så firade vi min farfar på nån resturang och när jag kom hem så tog jag chippen och gick ner till ica och köpte några saker till mamma så inget ni vill se:)
 
Jag är grymt sugen på att shoppa, synd att man går i skolan på fredag annars hade jag varit i köpenhamn. men men men det kommer fler tillfällen.
Det som står lite på wanties listan är väl:
En peplumtop så sjukt snygg:
En concealer av något slag, en tjockare variant. Den här skulle sitta fint
Sen är det ganska mycket mer men det tar vi i ett annat inlägg.
 Mitt sminkbord just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela