linneaivarsson.blogg.se

Mascara Hissar och dissar

Publicerad 2014-01-12 20:06:00 i Allmänt,

TÄNKTE HISSA OCH DISSA NÅGRA MASCAROR SOM JAG HAR I SMINKBORDET (HAR NÅRGRA I VÄSKAN OSV)
Vi kan börja med Full lashes mascara byH&M 
 
Förpackningen här helt okej, stilren och hms vanliga typ,däremot borsten gillar jag
 
Den är enkel och ger så mycket längd, nackdelen med denna är att den är blå vilket jah inte alls tycker är fint.
Borsten/ HISS
Färgen/Diss
Priset ligger runt 50 kr så ska nog köpa en i svart om borsten är likadan.
NÄSTA PÅ TUR: Loreal Paris volum million lashes.
 
 
Min är tyvär lite sliten men gud vad jag  älskar denna förpackning den känns lyxig och exlusiv även då den inte kostar särksilt mycket,
Den här borsten gillar jag supermycket, den känns enkel och är lätt att jobba med, själva mascaran sitter på fransarna och inte under ögat och det är ett stort plus.
Den här är ett stort HISS för mig.
Dock är min ganska slut men kommer antagligen köpa en ny, detta är en svart mascara vilket resten också är.
Pris: ca 179 kr.
NÄSTA MASCARA FÅR BLI: Maybeline new york the falsies.
 Den här förpackningen var inget som föll mig i smaken, den ser plastig ut och ser ut att ha kostat 10 kr ungefär. Dessutom kladdar den väldigt mycket.
 
Min har en böjd borste och den är väldigt smal. Det finns olika varianter. Har inte mycket att säga än att den inte seperar fransarna överhuvudtaget vilket jag gilllar.
Så tyvärr DISSAR jag denna. Fick då dessa väldigt billigt på nån rea men gissar att normalpriset är: 149 kr st:)
NÄSTA MASCARA FÅR BLI:Maybeline new york big eyes.
 Förpackningen på denna är helt okej tycker jag, inte wow men inget big nooo.
Borsten eller borstarna då det är två ser ut såhär. Den har en för nederfransarna och en för överfransarna. Det är många som älskar den för nederfransarna men enligt mig så för man ingen mascara på fransarna när man tar med den. Dessutom när man väljer att göra den mindre så kunde man gjort den ännu mindre. Den för överfransarna gillar jag väldigt mycket. Så denna mascaran HISSAR jag. Pris: Ca 149 kr.
NÄSTA MASCARA BLIR: Maybeline the rocket.
 Denna förpackning fall mig i smaken och jag tkr den är riktigt läcker.
Borsten mascan ja allt det andra har jag inget att säga om, för jag fulkomligt hatar den, den klumpar som in i bomben så detta blir ett jättestort DISS och priset tror jag ligger runt 129 kr.
NÄSTA MASCARA BLIR Isadora power mascara.
                                          I
                                          I
                                          V
 Denna är en av mina favoritmascaror att ha under en annan då den ger så mycket längd och seperarer. Denna är väldigt gammal och vet inte om den finns kvar men denna blir ett stort HISS.
PRIS HAR JAG INGEN ANING
DETTA VAR NÅGRA FLER KOMMER NOG I NÄSTA INLÄGG
HOPPAS NI GILLADE DET!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela