linneaivarsson.blogg.se

Min helg

Publicerad 2014-02-16 17:25:24 i Allmänt,

Den är helgen, den har varit perfekt!! Det började med i fredags att jag kom hem från skolan , direkt efter det stack jag till Filippa och vi hitta på något mex vårt lag, det var såhär att det var saker som man skulle hitta, som en muslim och som bevis till dem andra skulle man fota sig med den. Mitt lag vann, tjoho. Dock har jag ätit upp priset, nu förstod ni att de var ätbart!! Efter det åt vi på pizzeria och jag tog en bakad potatis !! Lördagen började med skidor, OS-GULD, grattis töser och silket jobb av Kalla, som hon slet! Vid 12 åkte jag till Ystad med min bästa vän och hon skulle köpa present till sin kille och jag ställer upp som smakråd snäll som jag är! Hade inte tänkt köpa något men de blev ändå ett nagellacksset från opi, det var på rea och kostade endast 95 kr. 
Detta är kollektionen James Bond och man fick med 4 nagellack inspekterade av damerna i filmen . Detta är liquid sand lack . Sen när vi kom hem stack vi till en tjejkompis och laga tacos och myste sen sov vi över där då hennes föräldrar var på fest hos mina föräldrar! Idag kom jag hem vid 3 och nu bloggar jag bara. Imorgon börjar mitt sportlov och då ska jag mysa ordentligt och blogga. Ha de bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela