linneaivarsson.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2014-02-17 12:22:15 i Allmänt,

Vaknade vid 10 och gick upp och bakade scones som jag åt till frukost, kan lova att det var gott !
Mm säger jag bara, hojta till så slänger jag in receptet. Under tiden de var i ungen så testade jag att göra mitt egna diy bronzer. Det var jätteenkelt att göra och jag väntar spänt på resultatet. Det man gjorde var att man blanda ca 4 matskedar kakao med alsosprit sådan man använder till insektsbit för att torka ut den!! Den kommer att ångas upp och försvinna så det bara blir kakao kvar. Det är den som gör att man kan packa den i en form. Sen lägger du den i en form och jämnar ut den. Sen ska den bara torka i ca 10 timmar. Man kan även lägga till lite kanel om man vill ha lite skimmer. Länkar till videon där jag såg hur man gjorde. http://m.youtube.com/watch?v=Nj8NPnMB9uQ 
Tänkte även testa göra en diy skintoner.
Aja ni får ha en bra dag så hörs vi senare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela