linneaivarsson.blogg.se

Förlåt

Publicerad 2014-02-02 22:28:15 i Allmänt,

Känns som det var evigheter sedan jag blogga men nu är jag på g igen. Min statistik har också blivit betydligt bättre. Såååå glad. Just nu kollar jag på fotboll, snapchatar och bloggar, jjadu jag kan göra 3 saker samtidigt, då kan man tillägga att jag åt glass samtidigt innan osså, klå det om ni kan. Helgen har varigt toppen (liksom alla andra). Fredagen började med att jag kom hem från skolan redan 1 pga av vädret. Tummen upp för det men ner för vädret. Vid 5 stack vi till sporthallen och kolla på fotboll då det är kommunmästerskapet. Kvällen kunde väl dock gått bättre med vissa personer, inget jag vill ta upp här!! Lördagen började också med fotboll och sen kom några vänner hem till oss och det var riktigt roligt, dock var jag proppmätt så mycket vi åt. Idag så har jag varit med Elin, vi har kört olika challenges och bakat. Riktigt mysig dag det får vi göra om,
Det var min helg och jag känner mig otroligt taggad på att börja blogga igen. 
Ha de gött så hörs vi!!


Gammal bild på min bror och jag, älskar honom❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela